Ticketinfo

Leden Bibliotheek Coevorden gratis

Combi-tickets

Entree Stedelijk Museum Coevorden en Museum Thijnhof: € 12,50
Dit combi-ticket is verkrijgbaar aan de balie van ons museum, maar ook bij de andere deelnemende instelling.

Arrangementen

Bezoek aan het museum met rondleiding: € 12,50 plus € 6,00 p.p. (vanaf 8 personen)
Laat u rondleiden door een vakkundige museumdocent en ontdek de fascinerende verhalen van Coevorden! Neem contact op via info@museumcoevorden.nl voor de mogelijkheden.

Let op: Rondleidingen en arrangementen zijn niet te combineren met andere acties of met andere gratis toegangskaarten of -passen.

Aanvullende informatie

FOTOGRAFEREN
Fotograferen is alleen toegestaan zonder flits.

KLACHTEN
Een klachtenformulier kunt u opvragen bij de receptie of via onze mail: info@museumcoevorden.nl.

BEZOEKERSVOORWAARDEN
Onze huisregels leest u hier.

PRIVACYVERKLARING
Lees hier de Privacyverklaring van het Stedelijk Museum Coevorden.

NIEUWSGIERIG
Bekijk alvast een promotievideo die gemaakt is door MuseumTV. Check de video van MuseumTV! Op de website van MuseumTV kan je behalve het promotiefilmpje ook enkele korte video’s over het museum bekijken.