Reserveren is niet meer verplicht!

Vanaf heden is het ook mogelijk om zonder reservering een bezoek te brengen aan het museum. U kunt een kaartje kopen aan de kassa van het museum. Ook kunt u nog steeds via onze website een e-ticket bestellen. Let op: in beide gevallen kunt u alleen met pin betalen.

Dit besluit hebben we genomen naar aanleiding van de versoepelingen die het kabinet bekend heeft gemaakt. Ook zijn we niet meer verplicht om bezoekers te vragen naar eventuele gezondheidsklachten. Wel vragen we mensen die klachten hebben, thuis te blijven.

Voor het museum gelden aangepaste openingstijden. Van dinsdag tot en met zaterdag is het museum geopend van 13:00 tot 17:00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur. Daarnaast hanteren wij de regels van het RIVM en volgen wij het protocol van de Museumvereniging.

De tentoonstelling ”Wapentuig in het Tuighuis” is verlengd tot en met 13 september 2020.