Tekenen met een echte striptekenaar

[:nl]Onder begeleiding van Coevordense striptekenaar Herman Roozen leer je op 8 oktober niet alleen hoe je een strip tekent, maar spelen ridders en hofdames de hoofdrol in jouw strip! Hoe teken je eigenlijk een ridder en wat maakt een hofdame tot een hofdame? Herman Roozen tekent onder andere voor Jan, Jans en de kinderen, Donald Duck en zelfs Dirkjan! Dus hij kan je veel leren! De workshop is op zaterdag 8 oktober. Het begint om 14.00 uur en duurt ongeveer een uur tot anderhalf uur.

Alle activiteiten zijn gratis voor kinderen, maar als je mee wilt doen met deze activiteit, geef je dan op via: info@museumcoevorden.nl. Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Voor een aansluitend bezoek aan het museum betalen ouders en volwassenen 5 euro p.p. Kinderen zijn gratis maar moeten wel begeleid worden door een volwassene.

Afbeelding: Herman Roozen.[:]