Speciaal voor studenten: download de Cultuurapp!

Ben jij student en baal je er ook vaak van dat kunst & cultuur (zo) duur zijn? Download nu de Cultuurapp en geniet van leuke kortingen (op vertoon van je collegakaart). In de app staat een handig overzicht met alle culturele studentenkortingen in Nederland en Vlaanderen. De app is gratis te downloaden in de Google Play en in de App Store.

”De Cultuurapp is opgericht voor en door studenten. Het doel is om alle studentenkortingen van culturele instellingen in Nederland onder de aandacht te brengen bij studenten. In iedere studentenstad is één student verantwoordelijk voor het in kaart brengen van kortingen, het schrijven van content en het opzetten van samenwerkingen met bedrijven en studentenorganisaties. Dit platform is een non-profit initiatief. Instellingen kunnen des ten allen tijde gratus hun studentenkorting plaatsen”. (citaat uit de Cultuurapp).

Natuurlijk doen wij ook mee. Op vertoon van je collegekaart krijg je korting op je toegang tot het museum.
Zien we jou binnenkort in ons museum?

Download de gratis app via één van onderstaande links:
Apple: Cultuur App voor Apple
Android: Cultuur App voor Android