Rondleiding door de nieuwe tentoonstelling ‘De vesting heroverd!’

Vanaf 9 oktober biedt het Stedelijk Museum Coevorden de bezoeker exclusief de gelegenheid om de nieuwe tentoonstelling ‘De vesting heroverd!’ en de vaste collectie van het museum onder begeleiding van een gids te bezoeken. Kom meer te weten over het Rampjaar 1672, de gebeurtenis van het ontzet, Bommen Berend en de Helden van Coevorden. Voel, zie en ruik een originele mortier van Bommen Berend uit 1663 en bekijk originele gebruiksvoorwerpen uit het Coevorden van de 17e eeuw. Tel daarbij op de enthousiaste verhalen van de museumgids en u heeft een unieke belevening in het museum.

Praktische informatie:

• Een rondleiding wordt gegeven voor groepen met minimaal zes en maximaal 25 personen.
  • De datum van de rondleiding wordt in onderling overleg afgestemd.
  • De rondleiding kost €9,50 p.p. en is inclusief een kop koffie/thee.

Interesse in het krijgen van een unieke rondleiding? Neem dan contact via: info@museumcoevorden.nl en wij maken graag een afspraak.

Datum: 1 – 31 okt 2022
Locatie: Haven 4,7741 JV Coevorden
Kosten: De rondleiding kost €9,50 en is inclusief een kop koffie/thee.
Tickets: meld je aan via info@museumcoevorden.nl
Contact: info@museumcoevorden.nl of 088- 012 8315