Online kleurwedstrijd voor kinderen: doe mee!

Vanwege de huidige situatie omtrent het coronavirus is het museum gesloten. Daarom bieden we een alternatieve activiteit voor kinderen aan: een online kleurwedstrijd.

Kleurwedstrijd
De kleurplaat is een kopie van de stadsgravure die aan de Kerkstraat geplaatst zal worden in 2022. Aan jou de taak om kleur te geven aan dit stukje geschiedenis! Je kunt de tekening hier downloaden. Lever je kleurplaat vóór dinsdag 4 januari 17.00 uur in.

Voorwaarden
De tekening kan worden ingeleverd tot en met dinsdag 11 januari om 17.00 uur. Je kunt de tekening (of een foto van de tekening) mailen naar nfo@museumcoevorden.nl of per post versturen naar Stedelijk Museum Coevorden: Haven 4, 7741 JV te Coevorden. Vermeld op de kleurplaat het volgende: naam, leeftijd en contactgegevens.

Prijsuitreiking
De winnaar wordt bekend gemaakt op donderdag 13 januari. De winnaar ontvangt een leuke verrassingsprijs én 4 gratis tickets voor een bezoek aan Stedelijk Museum Coevorden.

De kleurplaat is een kopie van de stadsgravure die in 2022 geplaatst wordt in het centrum van Coevorden.