Museum gesloten vanwege storm Eunice

Arsenaal in Coevorden vanaf 13.00 uur gesloten, opening tentoonstelling ‘Wie is Mijndert?’ geannuleerd.

Vanwege storm Eunice hebben de Arsenaalpartners (Stedelijk Museum Coevorden, Bibliotheek Coevorden, Stichting ToReCo en Historische Vereniging Coevorden) besloten om eerder te sluiten. Ook gaat de opening van de tentoonstelling ‘Wie is Mijndert?’ niet door.

We vinden het onverantwoord om mensen te laten reizen met deze weersomstandigheden. Er wordt een zware storm verwacht en meerdere instellingen in Nederland sluiten de deuren.’ Zegt directeur/conservator Rik Klaucke over het besluit.

Het Arsenaal zal vanaf 13.00 uur de deuren sluiten voor publiek. De tentoonstelling ‘Wie is Mijndert?’ is vanaf heden al wel te zien in het museum. Of de ‘opening’ mogelijk wordt verplaatst is nog niet duidelijk. De tentoonstelling ‘Wie is Mijndert?’ is van 18 februari tot en met 3 april 2022 te zien in Stedelijk Museum Coevorden.