Bezoek het museum vanaf je bank!

Thuis, vanaf de bank een museum bezoeken? Dat kan! En dat helemaal gratis.

Kijken, kijken, niet lopen
Tijdens de eerste lockdown hebben we onze deuren al eens moeten sluiten. Gelukkig kwam My Daily Shot Of Culture met een fantastisch platform voor musea in Nederland: ThuisMuseum. Toen alle musea gesloten waren, bezochten de vloggers van ThuisMuseum een groot aantal van de Nederlandse musea. Ze maakten over ieder museum een toffe video, waarin jij thuis vanaf de bank wordt meegenomen langs de meest bijzondere collecties, spannende verhalen te horen krijgt en vooral: kan blijven genieten van kunst en cultuur, zonder dat je daarvoor de deur uit hoeft. Genieten vanaf je bank en kijken, kijken, niet lopen dus.

Stedelijk Museum Coevorden
Benieuwd naar de video die Jip van ThuisMuseum maakte van Stedelijk Museum Coevorden? Klik hier!
Geef vooral een duimpje omhoog of laat een reactie achter in de comments, zodat we weten wat je van de video vindt.

Kunst en cultuur in Nederland
De kunst- en cultuursector heeft het zwaar door de coronacrisis. Wilt u ons steunen? Word dan vriend of donateur. U kunt al vriend worden voor maar 20,- per jaar. Als  vriend van het museum ontvangt u ook leuke extra’s. Kijk voor meer informatie op de pagina ‘Vriend worden’ op onze website. Als donateur kunt u een een bedrag naar keuze overmaken. Bij vragen of meer informatie, neem contact op met het museum via info@museumcoevorden.nl.