Museum gesloten t/m 15 maart 2021

Stedelijk Museum Coevorden en ArcheoHotspot Coevorden blijven gesloten tot en met 15 maart 2021 vanwege aangepaste maatregelen omtrent het coronavirus. Het museum is gedurende deze periode alleen per mail bereikbaar via: info@museumcoevorden.nl.

Ondanks de sluiting van het museum en ArcheoHotspot Coevorden, zijn er binnen de beperkingen die er zijn ook voldoende activiteiten die wél door kunnen gaan. Vrouwendag Coevorden gaat namelijk door! Op zondag 7 maart is er een online programma te zien via ZO!34. Vanaf 1 maart is er een (coronaproof én gratis) tentoonstelling over de sterke vrouwen van Coevorden te zien op de Weeshuisweide in Coevorden. Benieuwd naar het hele programma omtrent Vrouwendag? Check deze post.

Tot en met 9 maart is er iedere week een pagina ‘quarantainevermaak’, boordevol nieuws, puzzels en weetjes over het museum te zien in de Coevorder Courant (ook in de digitale krant). Check de krant via www.coevordercourant.nl.

De geplande activiteiten na 15 maart staan nog gewoon vast. Uiteraard onder voorbehoud van de dan geldende RIVM-maatregelen. We houden u via onze website en sociale media op de hoogte van het laatste nieuws.

Geplande activiteiten
Lezing over ‘Het portret’ door fotograaf Rudi Huisman.
Donderdag 25 maart 2021
20:00 in De Fabriek (Theater Hofpoort)
Gratis activiteit
Aanmelden is verplicht en kan tot 24 maart via info@museumcoevorden.nl.
o.v.v. ‘lezing Rudi Huisman’.

Finnissage tentoonstelling ‘Licht uit, spot aan!’
Zondag 28 maart 2021
15:00 Stedelijk Museum Coevorden
Gratis activiteit
Aanmelden is verplicht en kan tot 25 maart via info@museumcoevorden.nl.
o.v.v. ‘finnissage tentoonstelling’.

Workshop ‘Theatermaskers maken’ met Pip en Zip
Woensdag 26 mei 2021
15:00 in De Fabriek (Theater Hofpoort)
Gratis activiteit
Aanmelden is verplicht en kan tot 26 mei via info@museumcoevorden.nl.
o.v.v. ‘workshop theatermaskers maken’.

Workshop ‘Camera obscura maken’
Zaterdag 29 mei 2021
14:00 in De Fabriek (Theater Hofpoort)
Gratis actvititeit
Aanmelden is verplicht en kan tot 27 mei via info@museumcoevorden.nl.
o.v.v. ‘workshop camera obscura’.

Let op: alle activiteiten zijn gepland onder voorbehoud van de dan geldende RIVM-maatregelen. Vooraf aanmelden is verplicht.