Kortingsactie tijdens portretmiddag op zondag 2 april!

Op zondag 2 april heb je de kans om een portret te laten maken door een fotograaf met een antieke houten camera, zoals dat 100 jaar geleden gebeurde. En voor groepen en museumbezoekers hebben we een mooie kortingsactie!

Antieke houten camera

Wil jij een keer op de foto zoals ze dat vroeger deden? Kom dan op zondag 2 april naar Stedelijk Museum Coevorden! Van 12.00 tot 16.00 uur maakt Arjan Verschroor met een antieke houten fotocamera portretten van bezoekers in het museum. Deze ontwikkelt hij direct ter plekke in een donkere kamer, terwijl jij meekijkt hoe het beeld tevoorschijn komt! Een magisch proces! Je mag je portret mee naar huis nemen.

Kortingsactie

Het laten maken van een foto kost €4,00 per persoon (zowel voor kinderen als volwassenen).

Kom je met een groep (max. 5 personen)? Dan krijg je korting en betaal je maar €12,00 voor de foto. Er kunnen maximaal 5 mensen tegelijkertijd op de foto.

Combineer je het laten maken van de foto met een museumbezoek? Dan komt er een toelage van slechts €2,00 bovenop de entreeprijs van het museum. Dit betekent dat de totaalprijs per volwassene €9,50 en per kind €2,00 is.

Voor museumkaarthouders kost het laten maken van de foto in combinatie met een bezoek aan het museum €4,00 per persoon.

Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Graag vooraf inschrijven voor een tijdslot via 0524-525150