Fotowedstrijd Dag van de Regio

Wie maakt de mooiste foto van de Dag van de Regio? Doe mee aan de fotowedstrijd Dag van de Regio 2014.

In het kader van de Dag van de Regio, die dit jaar op 4 en 5 oktober wordt gehouden, wordt een fotowedstrijd georganiseerd. Bezoekers van de Dag van de Regio worden opgeroepen om foto’s te maken bij de deelnemende activiteiten. De drie beste fotografen worden beloond met een heerlijk pakket Groninger en Drentse streekproducten. Kijk voor de voorwaarden en overige informatie op www.dagvanderegio.nl.

Er zijn zo’n 50 verschillende locaties te bezoeken zoals de galerie in Den Andel, de Doezoo in Leens, het Geopark in Drenthe en een garagesale in Finsterwolde en omliggende dorpen. Veel activiteiten zijn geschikt voor jong en oud. U kunt al fietsend  onder leiding van een gids langs de sporen van strijd en roerige eeuwen waarbij ook het Arsenaal wordt aangedaan.

De deelnemers staan vermeld in het gratis magazine van de Dag van de Regio wat verkrijgbaar is bij folderpunten zoals VVV’s en bibliotheken. Alle actuele informatie vindt u op www.dagvanderegio.nl.