23 november: Diner in het museum

Altijd al eens van een heerlijk diner willen genieten op een bijzondere locatie? Wilt u inspiratie opdoen voor de kerstdagen? Dat kan tijdens het diner in het museum. In de sfeervolle omgeving van het Stedelijk Museum Coevorden geniet u van een 7 gangendiner: 4 culturele gangen en 3 heerlijke gerechten.

Het evenement biedt een mooie gelegenheid om te netwerken en te genieten van de unieke locatie tijdens een exclusief diner. De hoofdentree bevindt zich aan de Haven. Na verwelkoming gaat u naar de speciaal voor de gelegenheid ontworpen dinerkamer, deze ruimte bevindt zich op de bovenste verdieping van het Arsenaal.

Het programma ziet er als volgt uit:

18.30 uur             Ontvangst en rondleiding door het museum

19.30 uur             Aanvang diner. Het diner bestaat uit een heerlijk voorgerecht, waarna u verwend wordt met een muzikaal tussengerecht. Na
het hoofdgerecht volgt weer een muzikaal tussengerecht en na het dessert sluiten we de avond af met koffie en wederom
muziek. Bij iedere gang worden bijpassende wijnen geserveerd.

22.00 uur             Afsluiting

Aanmelden en informatie

De kosten voor dit avondvullende programma zijn slechts € 50 per persoon. Het aantal plaatsen voor dit exclusieve diner is beperkt, dus vroeg reserveren wordt aangeraden. Reserveren kan via info@museumcoevorden.nl. Graag ontvangen wij uw reactie vóór 18 november 2013.